torsdag den 28. januar 2016

B. modtagerettet kommunikation Reklamation

B. modtagerettet kommunikation
Reklamation
Til Snowflake Tours- 10 december 2009 
Bytorvet 16, 8989 Søtoft
Hej Snowflake Tours
Jeg er ikke normalt til sådan nogen ski ture, jeg holder mest af det varme vejr, men jeres tur lød rimelig interessant, og der stod nogen spændene aktiviteter i programmet også var det heller ikke så dyrt igen, og jeg tænkte jeg lige ville prøve noget nyt, jeg håber i forstår hvad jeg mener og hvorfor jeg reklamere over det her. 
Jeg havde virkelig set frem til den her ferie, og glædet mig i lang tid. Det lød som et rigtig godt tilbud i jeres annonce, så det var derfor jeg valgte det. Jeg var godt tilfreds til at starte med men lidt længere hen af ugen begyndte jeg at blive skuffet så derfor er jeg nød til at meddele jer denne meddelelse.
Jeg har været på en af jeres rejser her i sidste uge , jeg havde desværre nogen dårlige oplevelser med jeres rejse. 3 af dagene var natur kælkebakken helt lukket, og det var meget skuffende da i lovede noget andet i jeres annonce, vi havde gemt det til de sidste 3 dage også var det lukket da vi skulle til det. og de andre dage da vi skulle stå på ski var der massere af kø da over 10 af lifterne var lukket. Internettet på hotellet kunne man tit ikke finde og når det endelig var der, var det så langsomt man alligevel ikke kunne bruge det til noget. 
På grund af de mangler jeg beskriver i overstående tekst, stiller jeg et krav om at få tilbagebetalt 1200 kr.  Jeg regner med at i kan se hvad jeg mener, og hvorfor jeg er skuffet og hvorfor jeg forlanger det beløb som jeg omtaler længere oppe.
Pengene kan indbetales på dette konto nummer: 
M.v.h. Martin Linnet
I er velkommen til at kontakte mig for yderlig information
Kontakt
Mail: 
Mobil: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar